2012年8月3日星期五




用澳門護照去埃及…


澳門不是香港的,我們也有自己的護照!!!

1 則留言:

  1. 我都試過用BNO(以下稱為英國護照)入境印尼, 果時已經做左落地簽證, 入境時果印尼移民關員問我點解唔用特區護照入境, 我話我無帶, 佢以為我唔知係免簽證, 之後佢叫我以後用特區護照入境, 唔駛簽證. 離開印尼時, 華航問我既HKID係邊, 我當然無係身, 之後佢驗我本英國護照好似驗屍咁, 我之後指住我既HKID號碼係我本護照度, 先住信, 死未?? 最近我去泰國時, 果關員都問我本特區護照係邊, 我話乜一定要帶咩?? 佢話有就比較好, 心諗我個學生簽證係英國護照度, 當然係用佢入境啦, 做咩要帶多本係身邊, 一本已經夠啦!!!

    我離開印尼時, 有個師奶帶特區同英國兩本護照, 佢唔知英國護照係要落地簽證, 嚇一嚇就即刻用返特區護照, 之後我話只用英國護照入境, 佢問我入境時有無咩問題?? 我話一d問題都無, 移民署班人不嬲係咁啦, 做足功課就無問題, 佢問乜咪答乜, 如果我係你的話, 一定會先問左大使館有關簽證問題先, 有左肯定答案就去, 去度果關員度, 佢唔知的話, 就叫佢查, 重要比佢知道係佢唔知而唔係我

    回覆刪除